בתי המרקחת של האונליין – כך קונים היום
כל התחום הזה של השיווק ושל הקניות עבר מהפך של ממש בשנים האחרונות. כמעט הכול נעשה היום בעזרת המדיה המקוונת.
ואם היו עדיין כאלה שלא ממש התחברו לטרנד הזה של קניות אינטרנטיות, הגיעה לה מחלת הקורונה וטרפה את כל הקלפים. היא שינתה לחלוטין את כל כללי המשחק בכל מה שקשור לתחום הזה של קניות.
אנשים מחפשים היום הכול באינטרנט ואם יש גם אפשרות להשלים את הרכישה דרך האינטרנט, הם ממש ממהרים לעשות את זה. מה שלמעשה הופך את האינטרנט למרכז הקניות הכי גדול שיש לנו היום.
אז אם חשבתם שאולי זה הולך להיפסק מתי שהוא, החנויות הללו ייסגרו או אולי הרופאים בקופות החולים יפסיקו לקבל אתכם בזום, כנראה שהגלגל כבר לא יסתובב אחורנית. כי גם בקופות החולים כבר הבינו שמדובר בתהליך שכבר היה אמור לקרות מזמן. יש כל כך הרבה יתרונות בכך שאפשר לקנות הכול כולל הכול דרך האינטרנט, שהרופא יכול לראות את הפציינט דרך המסך בלי שהוא יבוא באופן פיזי אל המרפאה, ייאלץ להמתין בתור עם עוד חולים ובדרך להדביק ולהידבק בעוד חיידקים, ווירוסים או מחלות, שאפשר לשמור על אמינות גם מול האינטרנט, כך שזה רק ילך ויצבור תאוצה.
תרופות עד הבית
אז כמו שביקור רופא יכול להיעשות אונליין, כך גם רכישה של תרופות כבר לא ממש מחייבת יציאה מהבית אל בית המרקחת. גם אם אתם לא חולים אנושים וגם אם המצב הרפואי שלכם מאפשר את היציאה מהבית, עדיין הרבה יותר קל והרבה יותר נוח להזמין את התרופות או את התכשירים דרך החנות האינטרנטית.
לא מדובר רק על תרופות כמובן. כל מוצרי הפארם שיש בבית המרקחת כמו פאוור אלמנט או שאר מוצרי פארם, יכולים להתקבל עד הבית על ידי קנייה אינטרנטית נוחה וקלילה.
כל הצדדים מרוויחים מהקנייה האינטרנטית
אז מי בעצם מרוויח מצורת הקנייה הזו?
כאן התשובה היא בהחלט חד משמעית. כולם יכולים להרוויח מהשיטה הזו ומהקנייה באופן הזה.
הלקוחות נהנים מקנייה מהירה בלי טרחה, שזה אומר קנייה בלי עמידה בתור, קנייה בכל שעה שרק עולה בדעתם ואפשרות לסקור את כל המוצרים בנוחות וקלות. הם גם לא צריכים לעמוד בתור כדי לשלם וגם לא צריכים לסחוב את המוצר הביתה. ברור שמדובר בשורה ארוכה מאוד של יתרונות.
גם בחנות מרוויחים הרבה מהשירות הזה. הקונים יקנו יותר מכפי שהם היו קונים לו היו מגיעים פיזית לחנות. הקלילות הזו בו אפשר להוסיף מוצרים לסל הקניות הווירטואלי בלי שהוא יכביד בידיים, מהירות ההגעה אל החנות שלא דורשת נסיעה, חניה ובייביסיטר, כל אלו גורמים לקונה לא לחשוב פעמיים. הרווח הוא כמובן של בעלי העסקים שנהנים מהכנסות גבוהות יותר ועבודה קלה הרבה יותר.